Функция Архиви – Odoo ERP
Функцията АРХИВИ в Οdоо ERP дава възможност за архивиране и съхранение на данни, които не са необходими за оперативната дейност на предприятието към дадения момент.
С какво функцията Архиви на Odoo ERP може да ви бъде от полза?
1. Освобождаване на дисково пространство
Постига се ускоряване на работата на системата, както и намаляване на цената на използваните ресурси (сървърни и дискови).
2. Достъп до информация за финансови трансакции, процеси и продукти, движение на стока/материали в хронологичен ред
Гарантира спазване на действащите нормативни изисквания за съхранение на определени документи и данни в срок, както и за извършване на анализи и вземане на решения.
3. Защитен достъп до информацията с по-малък риск от злоупотреби.
Функцията е и вид мярка за сигурност, тъй като архивните данни се съхраняват на диск с ограничен достъп.
4. Подобрена производителност и ефективност на системата.
Архивирането редуцира обема на обработваните данни и по този начин води до значително оптимизиране на работния процес.
Функцията Архиви на Οdоо ERP ви позволява да работите бързо и ефективно с текущите си данни, както и да си осигурите бърз и надежден достъп до архивираната информация.