Интеграции според нуждите на бизнеса – Odoo ERP
След инсталиране на софтуера на Οdоо ERP е необходимо да се премине към интеграцията на системата според нуждите на бизнеса ви.
Процесът се отнася до:
Извършване на
настройки на базата данни;
Въвеждане на
информация за компанията;
Конфигуриране на функционалностите, които ще бъдат използвани.
Οdоо ERP предоставя възможност за интегриране с други софтуери и системи, използвани от бизнеса, като целта е да се осигури максимална ефективност в управлението на бизнес процесите.
Интеграции с електронно банкиране
За да следиш движението на паричните потоци в реално време, както и да извършваш плащания по фактури, поръчки и др.
С тази функционалност финансите ви са винаги под контрол, а рискът от допускане на грешки при въвеждане на данни за плащане, изпускане на крайни срокове и др. – сведен до минимум.
Интеграции с ПОС терминали
Οdоо ERP се интегрира бързо и лесно с ПОС терминал устройствата, инсталирани в търговските ви обекти.
По този начин между плащанията, извършвани на ПОС, и вашата ERP система има пълна синхронизация в реално време. Фактор, който улеснява и процесите по осчетоводяване.
Интеграции с други външни платформи и онлайн магазини
Οdоо ERP ви предлага и отличното решение, за да следите продажбите си отблизо.
И още – софтуерът може да се интегрира с много и различни външни платформи в зависимост от специфичните нужди на вашия бизнес.