FB PIXEL

Защо CRM системите подобряват взаимоотношенията с клиентите?

CRM или Customer Relationship Managementе софтуерна система за управление на процесите, свързани с клиенти, използвани от предприятия, организации и други структури.

Мнозина разбират CRM като един от многото инструменти, използвани за продажби. При правилната му употреба CRM от Odoo ERP може да бъде изключително мощен инструмент.

Той може да ви бъде от полза за цялостното управление на взаимоотношенията с клиентите и още:

  • Да доведе до подобрени резултати по отношение на продажбите;
  • Подобрено потребителското изживяване;
  • Установяване на дългосрочни отношения, превръщайки потенциални и текущи клиенти в лоялни последователи на бранда ви.

4 начина, по които CRM системите подобряват взаимоотношенията ви с клиентите

За да отговорим на въпроса защо CRM софтуерът е важен за връзката по линията бизнес – клиент, тук обобщаваме топ 4 начина, по които го прави:

#1 Поддържа контакт с клиентите

Поддържането на постоянна комуникация между бизнеса и клиента е фактор с определящо значение, за да бъдат превърнати потенциалните клиенти в реални такива. И ако пътят до спечелването им бихме могли да определим като сравнително лесен, за да бъдат задържани същите задълго, е необходимо да имате постоянен контакт с тях.

CRM системата може да направи истински чудеса по отношение на този аспект от дейността ви. Например модулът може да ви напомня кога да изпращате персонализирана информация до списъка си с клиенти. Тя може да се отнася за изпращане на търговски съобщения посредством различни канали – промоции, кампании, намаления и други.

Или пък изпращане на поздравителни съобщения по повод бележити празници, рождени, имени дни, професионални празници и много други. По този начин бизнесът ви регулярно напомня на клиента за себе си, а това гарантира за установяването на непрекъсната връзка помежду им.

#2 Персонализирана комуникация

Персонализираната комуникация влияе на хората положително, ангажира ги и шансът да доведе до реакция от страна на клиента по отношение на бизнеса е много по-голям. CRM може да се погрижи за това комуникацията ви да е насочена към конкретни хора и с имената им.

Всички видове съобщения, в т.ч. имейли, чат, SMS и т.н., адресирани до някого по име, е много по-вероятно да бъдат прочетени, отколкото масовите такива. CRM системата може да ви съдейства за автоматизиране на процесите по комуникация с клиентите ви по начин, правейки всяко съобщение уникално и индивидуално.

#3 Последователност

Ефективната комуникация предполага и последователност. Няма как да очаквате, че група от потенциални и/или настоящи клиенти ще ви остане вярна, ако в обслужването, което получава, липсва последователност.

CRM ще се погрижи за установяването на централизирана база от данни, служеща за осъществяване на комуникация с клиентите ви. Когато тези процеси са основани на актуални данни за интересите и предпочитанията на всеки клиент или групи от потребители, можете да сте сигурни, че те получават отлично обслужване всеки път.

#4 Ангажиране с подходящи оферти

CRM не е само инструмент за продажби, но в същността си той има ключово значение за тях. Имайки ценни подробности за интересите и поведението на своите потребителски групи по отношение на покупките им, много по-ефективно бихте могли да подготвите своите промо кампании и оферти.

Когато същите са основани на данни за конкретни групи от купувачи, е по-вероятно те да доведат до генериране на покупки, а оттук и до повече печалби за бизнеса ви. Можете да сте сигурни, че клиентите ви ще оценят високо маркетинг и рекламните съобщения, които получават от името на бизнеса ви.

Ключови функционалности, които CRM модулът на Odoo ERP може да ви предложи

Odoo ERP предлага достъп до многофункционален и гъвкав CRM модул, който може да се персонализира и надгражда според конкретните ви бизнес нужди. Сред основните му функции се нареждат:

  • Управление на контактите;
  • Управление на продажбите;
  • Управление на маркетинга;
  • Управление на услугите и много други.

CRM е много повече от просто модул за проследяване на продажбите на бизнеса, той е предпоставка за гарантиране на отлично потребителско изживяване, основано на персонализация.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
Сподели тази статия