Функция Поръчки – Odoo ERP
Οdоо ERP ще ви помогне да рационализирате процесите по планиране на поръчките за доставка,за да повишите своята ефективност по отношение на осигуряването на наличности.
Οdоо ERP е набор от инструменти, с които фирмите могат да автоматизират значителна част от работните си процеси, като
Проследяване на запасите в склада
за да имате спокойствието, че необходимите стоки и материали са налице;
Управление на доставките
планирате бъдещите си доставки навреме въз основа на актуалните данни за количества, които ви представя Οdоо ERP.
Функцията Поръчки на Οdоо ERP спестява време и финансови ресурси на вашия бизнес и оптимизира процесите, свързани с управлението на складовите наличности.
В Οdоо ERP могат да се импортират и ценови листи на доставчици. По този начин системата ви помага да вземате правилните решения за покупка въз основа на фактора цена.
В Οdоо ERP можете да управлявате (комплексно или поотделно) повече от един бизнес едновременно, включително процесите, свързани с поръчки: