Ефективно управление на човешките ресурси с Odoo ERP
Οdоо ERP предоставя комплексни услуги за управлението на човешките ресурси във фирмата.
Ефективното управление на човешките ресурси посредством автоматизиран софтуер е предпоставка за повишаване на работната ефективност чрез намаляване на времето, което се отделя за административни дейности.
УПРАВЛЕНИЕ НА ЗАПЛАЩАНЕТО
Функционалност за автоматизирано управление на процеса на обработка на заплатите с възможност за преглед на изплатените суми, както и на внесените данъци и осигуровки.
ПОДДРЪЖКА НА БАЗА ДАННИ ЗА СЛУЖИТЕЛИТЕ
Οdоо ERP събира и съхранява информация за всеки служител, включително лични данни, данни за контакт, образование, опит, заплащане и др., в единна база данни за служителите.
НАБИРАНЕ НА
ПЕРСОНАЛ
Οdоо ERP може значително да подпомогне дейностите по набиране на персонал, като автоматизира процеса на подбор на кандидати, изпраща обяви за работа и насрочва интервюта.
УПРАВЛЕНИЕ НА РАБОТНОТО ВРЕМЕ
ΕRΡ системите като Οdоо ERP съдържат функционалности и за управление на работното време на служителите, включително и проследяване на отпуски, болнични и други.
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ
Οdоо ERP дава възможност за управление на професионалното развитие на служителите. Системата предоставя набор от инструменти за оценка на постиженията на работниците и/или служителите спрямо поставените цели.