Процес
Предварителна подготовка на компанията ви
Преди да започнем инсталирането на Οdоо ERP, ние ще се уверим, че компанията ви е готова за този процес. За целта извършваме:
Предварително проучване на бизнес процесите, които системата ще обслужва;
Подготовка на необходимата системна инфраструктура;
Обучение на персонала, който ще работи с ΕRΡ системата.
В зависимост от спецификата на бизнес процесите е възможно да се наложи промяна и оптимизация на една или на няколко от функциите (и/или модулите) на Οdоо ERP.
Интеграция и инсталиране
След инсталиране на софтуера на Οdоо ERP е ред на интегрирането на системата спрямо конкретните нужди на вашия бизнес. Процедурата включва настройване на базите данни, въвеждане на фирмена информация, различни видове конфигурации и др.
Οdоо ERP може да се интегрира успешно и с други системи, приложения и софтуери, използвани от бизнеса, в едно или повече направления. Най-често това са е-банкови модули, интеграции с платежни инструменти, ПОС терминал устройства и т.н.
Разработка на допълнителни функции
Специфичните софтуерни доработки, които могат да бъдат направени при въвеждане на Οdоо ERP, зависят от нуждите на конкретната компания и се определят в подготвителния етап на проекта. Такива могат да бъдат:
ДОПЪЛНИТЕЛНИ МОДУЛИ
Модули, които не са включени в стандартната версия на Οdоо ERP, но могат да бъдат разработени в съответствие с конкретните нужди на бизнеса – зависят от дейността на фирмата и специфичните ѝ потребности.
ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ НА ИНТЕРФЕЙСА
Интерфейсът на Οdоо ERP позволява персонализиране, което зависи от предпочитанията и нуждите на бизнеса, както и от изискванията за работа със системата от страна на служителите.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ОТЧЕТИ
Всяка компания има нужда от специфични отчети, които не са включени в стандартната версия на Οdоо ERP, но могат да бъдат разработени допълнително от нашите програмисти.
АВТОМАТИЗАЦИЯ НА ПРОЦЕСИТЕ
Οdоо ERP може да бъде настроена, за да автоматизира определени бизнес процеси, например автоматично създаване на поръчки, известяване при определени състояния (като ниски наличности в склада) и други в полза на бизнеса ви.
Тестване на системата
След като сме инсталирали, интегрирали и разработили функциите на системата спрямо нуждите на вашия бизнес, преминаваме към тяхното тестване. По този начин гарантираме, че Odoo ERP заедно с всичките си функции и модули работи правилно.
Поддържане на системата
След като системата е инсталирана, а персоналът, който ще работи с нея – обучен, софтуерът на Οdоо ERP трябва да бъде поддържан. Ние предлагаме експертна поддръжка на системата, с което гарантираме нейната редовна актуализация и оптимална работна ефективност.
Интеграции според нуждите на бизнеса
След инсталиране на софтуера на Οdоо ERP е необходимо да се премине към интеграцията на системата според нуждите на бизнеса ви.
Процесът се отнася до:
Извършване на
настройки на базата данни;
Въвеждане на
информация за компанията;
Конфигуриране на функционалностите, които ще бъдат използвани.
Οdоо ERP предоставя възможност за интегриране с други софтуери и системи, използвани от бизнеса, като целта е да се осигури максимална ефективност в управлението на бизнес процесите.
Интеграции с електронно банкиране
За да следиш движението на паричните потоци в реално време, както и да извършваш плащания по фактури, поръчки и др.
С тази функционалност финансите ви са винаги под контрол, а рискът от допускане на грешки при въвеждане на данни за плащане, изпускане на крайни срокове и др. – сведен до минимум.
Интеграции с ПОС терминали
Οdоо ERP се интегрира бързо и лесно с ПОС терминал устройствата, инсталирани в търговските ви обекти.
По този начин между плащанията, извършвани на ПОС, и вашата ERP система има пълна синхронизация в реално време. Фактор, който улеснява и процесите по осчетоводяване.
Интеграции с други външни платформи и онлайн магазини
Οdоо ERP ви предлага и отличното решение, за да следите продажбите си отблизо.
И още – софтуерът може да се интегрира с много и различни външни платформи в зависимост от специфичните нужди на вашия бизнес.
Софтуерни доработки според индивидуалните ви бизнес потребности
Οdоо ERP предоставя възможност за добавяне на допълнителни софтуерни доработки към системата.
Те могат да бъдат направени по всяко време, а типът им зависи от специфичните нужди на конкретната компания.
ИНТЕГРАЦИЯ С ВЪНШНИ ПРИЛОЖЕНИЯ И СИСТЕМИ
Οdоо ERP може да бъде интегрирана с други софтуерни системи, които се използват в организацията ви, за да се максимализира работната ви ефективност.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ МОДУЛИ
Модули, които не са включени в стандартната версия на Οdоо ERP, могат да бъдат разработени специално за конкретната фирма. Те зависят от нейната дейност и специфични потребности.
ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ НА ИНТЕРФЕЙСА
Интерфейсът на Οdоо ERP позволява персонализиране според предпочитанията и нуждите на служителите на фирмата. Предлагаме ви максимално гъвкаво решение, което ще отговори в най-пълна степен на вашите търсения.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ФУНКЦИОНАЛНОСТ ЗА АНАЛИЗИ И ОТЧЕТИ
Различните компании може да се нуждаят от различни функции за генериране на отчети. Ако всички или част от тях липсват в стандартната версия на системата, нашият експертен екип е насреща, за да удовлетвори в пълнота тази нужда.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ МОДУЛИ ЗА АВТОМАТИЗАЦИЯ НА ПРОЦЕСИТЕ
С извършването на настройки и допълнителни софтуерни разработки Οdоо ERP може да ви предложи точните решения за автоматизация на един и/или на няколко от бизнес процесите, извършвани във вашата компания.
НУЖДАЕТЕ СЕ ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СОФТУЕРНИ ДОРАБОТКИ ЗА БИЗНЕСА СИ?
Свържете се с експертите ни и те ще проучат конкретните нужди на вашата организация и ще предложат подходящи софтуерни доработки специално за вашия тип бизнес.